22 Eylül 2008 Pazartesi

dernegin kurulusu

Derneğimiz 2003 yılında Ünal ÇAKIR'ın derneğimizin Başkanı seçilmesiyle yapılan işler.*Önce sağlık diyerek Tatar Köyünde Sağlık Ocağını hizmete geçirip bir ebe göreve atanmıştır.Ve Sarıyer Belediyesinden görevli olarak köyümüzün sağlık ocağına bir Ambulans görevlendirilmiştir.Hizmet devam edip derneğimize 4.levent/Sanayi mahallesinde 100m2'lik bir dükkan alınarak Dernek merkezi yapılmıştır.Yine hizmete devam ederek Tatar köyü okulunun tadilatı yapılmış olup,camlar çift camlı pimapen,kapılar değiştirilmiştir. Daha bir çağdaş eğitim için Tatar köyünde okuyan çocuklara 10 adet Bilgisayar ve Kırtasiye Malzemeleri götürülmüştür.Yine Tatar köyü Camisine seslendirme cihazları ve jeneratörü temin edilmiştir.Derneğimizin Yönetim Kurulu İstanbuldan köye giderek Köy Muhtarımız ve heyeti ile beraber istişare köyün meşeliklerini köy merası olarak köye kazandırılmış olup meşeliklerin köy namına kesilmesini Orman Başmüdürlüğü tarafından onaylanarak kestirilmeye Köy bütçesine gelir sağlamasını gerçekleştirmiştir.Derneğimizin Yönetim Kurulu kadrosu tam kapasite hızıyla canla, başla,inançla köyümüz için çalışmalarına devam etmektedir.Tüm Yönetim Kurulu yapılan bu hayırlı işleri üyelerimize ve köylülerimize bildirir ve saygılarımızı sunarız.Tatar Köyü Derneği Yönetim Kurulu AdınaBaşkan Ünal ÇAKIR

0 yorum: